Eriiiika <3 Maaartiina

Idag vaknade jag super tidigt kl 8, men Erika den söta fisen sov en stund till:)
Erika rinde mig en stund senare och undra om jag vill med till Bollnäs och det var ju klart.
Vi gick på stan, gick genom tunneln, shoppa, åt mat och flummad runt.
Jag shoppa lite underkläder, strumpbyxor, parfym och vantar:)

Jag tog mig sedan en till tripp till Bollnäs med Jennifer, Simon, Joel och Sebastian.
Kom nyss hem men nu ska jag tillbaka med Erika;)

Kan inte du bara försvinna!
Du förstör bara allt för mig!
Varför ska det  vara så svårt?

Puss och Kram


Bara för att vi är normal?;)


Kommentarer
Postat av: mikaela

Men hallå, jag då! vi är faktiskt sambos ;)

2008-09-28 @ 01:10:38
URL: http://millimic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0