en ny vecka..

Jag är inte alls så taggad för skolan just nu, känner ingen ork alls. Jag har inge plugghuvud längre, allt känns så svårt och komplicerat. Varje meningsuppbyggnad känns som ett helvete, så har det inte vart förr?
Tänk om det kunde vara lika lätt att skriva arbeten eller reflektioner som det är att skriva i bloggen.
Fan vad skönt det skulle vara, då skulle det inte vara några problem alls.
En sak är i alla fall bra och det känns bra med frisörlektionerna, bara man kunde slippa dessa reflektioner.
Varför kan man inte ha dem muntligt istället? Jag lär mig inte nå mer på att skriva ner det..
Jaja nu är det som det är och det är bara att acceptera, bara ett år kvar nu:D

Idag var vi och testade studentmössor, det känns så jävla sjukt.
Jag beställde även en topp och ett par trosor:)
Slutet är nära och jag längtar så!

Imorn ska vi ha en muntlig arbetsintervju med tre lärare för att testa på innan vi ska ut i arbetslivet.
Det är absolut inget jag ser fram emot, jätte lätt och sitta och säga vad jag är bra på och varför de ska anställa just mig.
Jag får hoppas på att det går bra, ska fråga mamma om hon kan hjälpa mig lite ikväll:P

Imorn är det sovmorgon som gäller i alla fall, super skönt ska det bli:)
Men nu är det plugg som gäller.


Puss och Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0