Bowling och Tranan + ett trasigt bankomatkort

Kvällen igår vart mycket lyckad tycker jag:)
Först åt vi på Roma, blev en tacotallrik med en cider till.
Efter det fick jag skjuts med söta Lina till bowlingen.
Jag, Lina, Frida och Magda var på en bana och Erika, Moa, Viktor och Joel på den andra.
Efter en timmes spel så åkte alla hem förutom jag Erika och Joel.
Vi gick in till stan igen och skulle på Sport in men vi hade blivit lurade.
Det var 20-års gräns igår så vi fick gå till Tranan istället.
Men det vart skoj det med, Jag och Erika tillsammans är inte att rekomendera;) haha
Tack alla för en mycket trevlig kväll:)

Något som var minde skoj var att jag hade sönder mitt bankomatkort inne på Tranan:s
Jag hade den i bakfickan och sedan så gick den itu på mitten.
Så nu får lilla Martina leva utan det ett tag, inte så skoj:S
Men det var ju mitt eget fel så..

Nej nu ska jag palla mig in i duchen och sen hoppas på att någon vill följa med mig till Bollnäs:)
Tänkte shoppa lite, dock mycket tråkigt att jag inte har nå kort. Men det ordnar sig:)

Puss och Kram

Den här bjuder jag på ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, jag håller med dig "mamma" ;) Nej, men det var faktiskt sjuukt kul i fredags, jag gillar när vi två går ut tillsammans, vi lyckas alltid få till nå skoj :) Förresten, vem var det som varnade dig gällande bankomatkortet, huh?! ;P PUSS!

2008-09-29 @ 20:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0