En orättvis värld!

Jag tror att allt som händer har en mening, att det finns en förklaring till varför det händer.
Jag förstår inte varför allt ska hända mig? Så fort jag mår bra och det inte är något problem,
 så dyker det alltid upp något nytt, ALLTID!
De saker som hänt mig har gjort mig stark, men alla gör inte det.
Ibland funder jag på hur världen kan vara så orättvis.
Att männiksor som inte förtjänar de bra får det, medans de som förtjänar de inte får det.
Idag fick jag den tanken, att varför just jag?
Vad har jag gjort för att bli utsatt för det här?
Jag trodde att det var en dröm, att jag skulle vakna snart och allt var som vanligt.
Det är ingen dröm och jag kommer aldig få det ogjort.
Tanken av att världen rasar samman...

Ett stort tack till familjen och vännerna för allt stöd
Ni är underbara <3

Don't try to say you're sorry
Or try to make it right
Don't waste your breath because it's too late
..




Kommentarer
Postat av: Lina

Jag finns här gumman. Be strong <3

2008-10-24 @ 16:19:30
URL: http://olinao.blogg.se/
Postat av: Frida

du fixar det stumpan <3

2008-10-25 @ 22:29:24
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0