Tack:)

Igår klippte jag Joel och det vart jätte bra tycker jag:)
Sen gjorde jag mig klar för att åka till Moa på middag.
Jag hade jätte mys där med 8 till brudar, massa minnen i det huset;)
Vi skulle sedan till Bollnäs och jag tog bilen till Arbrå och lämna den hemma.
Vi skulle sedan ta tåget men vi insåg rätt snabbt att det inte gick något tåg.
Söta Lina kom och hämta oss och skjutsa oss till Bollnäs och vi hann in innan halv elva.
Inne på Tranan var det helt ok, kul att Moa och Ewe också följde med in:)

Idag så har jag bara legat i sängen hela dagen, så sjukt skönt:)
Blev en dusch och nu blir det städning och plugg:/
Hoppas att Jennifer vill med på Corner sen med!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0