Pucko!

Jag har inge batteri på min mobil!
Bara så att ni vet där hemma, eftersom jag inte kan få tag på er.
Min laddare är hemma i Arbrå och jag kan inte komma åt den förens på torsdag förmiddag.
Så ni som har Mikaelas nummer kan nå mig där annars hörs vi på torsdag.

På fredag blir det Östersund som gäller i alla fall!
Det blir en hel helg där uppe tillsammans med Lina, Thomas, Viktor och Joel:)
Jag tror att det kommer bli en toppen helg, kul att äntligen få komma upp dit.
Så länge som man har planerat det men inte blivit av.

Igår klippte jag av älskade Jennifer håret också måste jag tillägga;)
Jag tycker hon blev super fin i sin nya frisyr, men jag förstår om hon är ovan.
Hennes fina ansikte kom fram mer och hon ser äldre ut :)
Jag hoppas att hon inte grät när hon kom hem igår, jag hoppas hon vart nöjd istället:P

Igår var det invigning av  vårat badkar som vi fått till lägenheten:)
Jag gjorde irodning ett bad med massa skum och tände ljus, mys!

Nej nu ska jag och min sambo ta och promenera hemåt snart och laga mat och städa.
Måste vara lite duktig ibland och det behövs vill jag lova!

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Josefin

hoppas verkligen de blir halloween tranan för dig bruden ;)

de går bra i skolan tre prov denna vecka så lite kämpig denna vecka men annars så :)



för dig då ? puss puss

2008-10-15 @ 22:27:16
URL: http://josefinklargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0