Östersund

Yes nu är jag hemma efter en helg i Östersund. Det har verkligen vart en toppen helg:)
Resan började hos mig på Fredag morgon kl 10. Jag hämtade Lina först vid tåget kl kvart över nio och sedan hämtade Joel oss här vid 10. Resan gick jätte bra och Joel körde jätte bra, han vågade väl inget annat när vi var med:P
Jag och Lina fick lite plugg gjort i bilresan upp men anars var det mest mys hela vägen.
Joel har verkligen fått stå ut med att vara mobboffer den här helgen:P
Lina med kartan i högsta hugg och mig som gps så gick allt galant;)
Kom fram i tid så vi hann även äta lite mat innan Thomas och Viktors match sattes igång.
Blev en lugn kväll framför tvn och alla somnade rätt fort.

Blev rätt mycket sömn den natten och vaknade runt halv elva.
Satt och dega i soffan hela morgonen och fundera på vad vi kunde hitta på.
Vi kom då på att Boda Borg fanns där uppe så vi begav oss dit:)
Det var inte som jag hade förväntat mig men jag hade väldigt skoj.
Vi klara inte av alla 16 banor utan bara 5 men vi had skoj för det;)
Efter det blev det att köpa med oss mat hem och sedan kika på fotboll.
Blev sängen rätt tidigt igår med och skönt var det.
Vakande vid kvart över elva och sedan packa och fixa vi oss.
Vi skjutsade Viktor och Thomas till plan där de skulle jobba och vi åkte hem
Blev stopp för mat i Ytterhogdal och var hemma vid fem ungfär,

Nu blir det plugg och och sen sängen tidigt.
Gävle som gäller imorn och sen kommer jag väl hem på Onsdag för då fyller Mamma år:)

Det är svårt
Det är jobbigt
Jag är förvirrad

Puss och Kram






 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaadu, det är inte lätt att åka 60 mil med er! å en hel helg! Fyfan, fick höra hela tiden. Men kul å mysig helg tycker jag iaf att det blev!:D Tack för det!

2008-10-19 @ 21:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0