Lovet

Lovet är igång och det känns helt underbart :)
I måndags var jag, Ewe och Stina hem till Jenny för den sötnosen är hemma och hälsar på.
Det blev mat, fika och en massa mys, hur trevligt som helst.
Igår klippte jag Mickis och sedan åkte jag och Jennifer till Bollnäs.
Vi träffade upp Joel och Niklas på max där vi åt och sedan åkte vi och bowla.
Och jag vann!!;)
Vet inte alls vad det var med mig, men det gick bra i alla fall.
Det var tjejerna som ledde i början men det blev jämt på slutet:P
Kvällen avslutades med Dirty dancing hos Jennifer.
Men före det var vi ute på lite bus;)

Idag ringde Ewe som en tok på morgonen och ville ha med mig till Gävle idag istället för imorn.
Så nu är jag på väg dit ner och leta efter lite kläder tills lördagen;)
Ikväll blir det iaf Tranan som gäller, lite dans och party behövs!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0