Flackar runt..

Jag kom hem till Arbrå halv två ungefär, efter en tid i Gävle då.
När jag kom hem fick jag höra att min bror hade letat mig för att höra om vi kunde gå på bio ikväll.
Men eftersom min mobil hade dött så fick han inte tag på mig och jag åkte hem.
Pratade med han idag och han ville så gärna gå på bio så nu om en halvtimme åker jag tillbaka till Gävle:P
Men jag klagar inte, umgås med min bror, gå på bio och äta ute är aldrig fel:)

Kommer hem halv elva ikväll och sen upp åtta imorn för tio bär det av mot Östersund:)
Packat har jag gjort, fixat kartor och skrivit ut lite plugg är klart.
Så jag är beredd i alla fall:)

Tåget nu

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja helgen blev verkligen så bra som den bara kunnat bli! Tack själv gumsi <3

2008-10-19 @ 19:57:53
URL: http://olinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0