Bowling är mitt liv:P

Dagarna går fort och lovet är snart slut:/
I Onsdags var det utgång som gällde och det var jätt trevligt.
Roligt att träffa en massa folk och dansa:)
Idag klippte jag Jennifers lillbror Gustav, han var jätte duktig.
Jag bara Älskar barn!

Nu är det Bollnäs och först ska vi äta lite ute på någon trevlig restaurang och sedan blir det Bowling i två timmar:)
Jag älskar att bowla, det är ju sjukt roligt.
Bara att hålla tummarna för att det ska gå lika bra som i tisdags:P

Imorn år det party som gäller och vet vi?
Jag ska vara utklädd till Poliskvinna:D
Haha dräkten är inte den syggaste men det ska vi fixa:)
Om jag vågar gå in på Tranan sen är en annan femma, haha

Nu ska jag ge mig ut på de hala och hemska vägarna!
Har ingen lust egentligen, men jag ska köra försiktigt så ska det gå bra, I hope:)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

haha ganska passande rubrik där martina ;D imorn blir det röj, party party :)

2008-11-01 @ 00:49:42
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/
Postat av: Niki

Oj ja detta va fint!

2008-11-15 @ 16:13:46
URL: http://heureuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0