Onsdag..

Sitter i skolan, slutade för en timme sedan men som sagt skolan är mitt hem.
Igår var jag kvar 1½  timme extra för att plugga lite och idag kom jag till skolan 1½  timme tidigare för att plugga.
Visst är jag duktig?  ;)

Idag åkte min sambo hem till Ljusdal så Frida är så snäll och stannar här med mig.
Och sen så ska Fridas mamma bjuda oss på mat för att vi ska fira lite;)
Ikväll blir det plugg för fulla muggar, har religionsprov imorn och jag har inte kikat på det än :S

Helgen är fullspäckat till tusen, jag önskar att helgerna kunde vara längre för jag hinner inte med allt det jag vill göra.

Tänk att det finns en person som är så förstående
En som accepterar mig för den jag är
En som jag kan vara mig själv med
En som stöttar mig när jag är på väg att falla
En som hjälper mig att ta mig upp ur alla svackor
En som gör mig glad och som jag har roligt med, Tack!

Puss och Kram









Kommentarer
Postat av: Mikaela

och du är värd han!

2008-11-26 @ 22:40:10
URL: http://millimic.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha ja det är bara att kämpa på! Vurpor är nu inget för proff, och det ska ju bli ;)

2008-11-27 @ 08:03:25
Postat av: Mikaela

ja jag vet, tar det lite easy nu jag så :)

2008-11-27 @ 12:46:09
URL: http://millimic.blogg.se/
Postat av: Frida

wiie din blogg funkar nu :D

ni kommer bli det finaste paret i världen med hus och barn och allt annat tjoff tjoff :)

2008-11-27 @ 18:33:05
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0