Rubrik?

Jag har inte så mycket att skriva känner jag men det var ett tag sedan jag uppdaterade den här bloggen så.

Jag mår mycket bättre och jag har gjort mitt val.
Det känns jätte bra och jag ångrar verkligen inte mitt val.
Jag tror att det här kommer att bli bra, jag bara hoppas :D

Den 17 Februari ska vi ha våran visning, som är vårt stora projekt.
Hela klassen känner sig rätt stressad och jag vill bara skippa det helt.
Känns som om jag inte har någon energi till det, vi har så mycket annat att göra.
Något som jag är glad över är att jag inte ska ta Gesällen iaf så jag slipper träna en massa på det.

Så om någon är intresserad av att ställa upp som modell så är det bara att höra av er:)

Nu är det plugg som gäller, mycket som skall göras.

Puss och Kram





 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket! Ja skönt är det.. Har ju hållt på med körkortet sen 2005, men nu så tog jag mig i kragen och fixa det..

Hoppas allt är bra med dig! :)

Kram

2008-11-07 @ 13:40:14
Postat av: Sofia

Ja herregud, det känns jätteskönt! Och framför allt nu när man flyttat och ska ner på dagis sen :)

Jo allt är bara bra här med! rullar på som vanligt ;)

Kraaam

2008-11-08 @ 11:25:13
Postat av: NIki

Ååååh detta va verkligen fint! :)

2008-11-15 @ 16:12:47
URL: http://heureuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0