Presentkort på bara ett ½ år?

Att helgerna ska gå så fort, det är depprimerande.

Igår var jag hem till Joel och hälsa på, blev en lugn kväll framför tvn:)
Dock var det inte lika lugnt att köra i bäcksvarta natten med regn på dessa kringelkrok vägarna.
Men bra gick det och jag kom både dit och hem utan problem fast jag åkte själv:P
Fick i alla fall sällskap av Ewe och Clara från Bollnäs till Arbrå, stort tack för det:)

Idag åkte jag till Gävle med Jennifer, Ewe och Jossan.
Broder mötte vi också upp på stan så ha fick gå runt med oss och sen åt vi innan han åkte till Arbrå.
Vi gick vidare och jag hittade inga julklappar :/
Jag köpte en klänning till mig själv, som jag länge trånat efter:)
Var inte planerat, men annars skulle jag ha ångrat mig:P
Jag tänkte att jag även skulle vara smart att utnyttja mitt presentkort på Make up store som jag fick förra julen.
Det var en make-up kurs och sedan produkter för ett värde av 500 kr.
Till min mycket tråkiga förvåning så gick det ut i Juni?
Hur fan kan man ge ut presentkort som bara gäller i ett halvt år?:O
Trodde att det i alla fall höll i ett år, men icke då:S
Så nu blev det inget av det, det som jag hade sett fram emot.
Tänkte att jag skulle spara det till ett bra tillfälle.
Men men nu blir det väl inte så, tråkigt...

Väl hemma så åt jag mat med hela familjen:D
Nu sitter jag här och tänkte plugga lite innan jag ska träffa Jennifer.
Jag måste få något gjort, portfolien ska in på måndag.
Fast den skulle egentligen vart inne i torsdags:P

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0