Onsdag

Sitter här i skolan och börjar egentligen inte förens kl 10 men som sagt det är bättre att plugga i skolan när man egentligen ska ha lektion, än att behöva ta det på helgerna. Idag kommer det dock bli en mycket lång dag som jag inte alls ser fram emot. Går till 20.30 ikväll eftersom det är öppet hus här på skolan och då ska vi ha kunder, men jag har ingen kund så vi får se vad jag ska göra för nå.

Jag ska i alla fall ta och samla lite mod och ringa polisen, för att jag behöver intervjua dem inför ett arbete som jag ska skriva. Dock så skrämde min syster mig när jag var liten för poliser och tyvärr sitter det i fortfarande, kan inget hjälpa. Men jag vet att dem är snälla men ändå finns rädslan kvar, så jag får se om jag vågar mig dit:P Haha

Snart är det jul och jag verkligen läängtar dit:) När man får julpynta och ta fram ljusstakar och sätta upp mysiga julgardiner mm:) I helgen kommer mina föräldrar ner till Gävle för att hjälpa mig med att sätta upp gardiner, ja jag vet att det kanske är lite tidigt men de ska ändå ner nu så då är det onödigt om de ska åka ner nästa helg bara för det. Men nästa helg då är det första advent och då tänkte nog jag och Ewelina baka pepparkakor och mysa lite, kanske med lite glögg till och så:D

Nej nu ska det pluggas och skrivas arbete så att jag gör någon nytta:P

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0