Måndag

Idag hade vi sovmorgon, mycket skönt:) Sitter fortfarande hemma och väntar på att klockan ska bli mer så jag kan traska mot tåget. Har i alla fall haft en mycket trevlig helg:)

Fredag var jag hos Joel och kika på tv, ställde även upp som chaufför till Jennifer då hon skulle till en förfest och sedan hem efter Tranan.

Lördagen var jag, Ewe och Erik till Bollnäs och kika på lite presenter och annat mojs:P Jag träffade sedan Jennifer och vi hade en myskväll framför Sex and the city och Pretty Woman:)

Söndag blev det fika på Normans med Ewe, Johan, Björn och Ola. Mycket trevligt att träffa grabbarna, det händer inte så ofta längre. Blev även en sväng till Persbrandt där de lirade lite Fifa. Väl hemma bakade jag en kladdis och sedan så klippte jag min farbror innan Joel kom:)

Nu blir jag inte hemma på ett tag då jag ska stanna i Gävle på torsdag för att kika på hockey, Färjestad-Brynäs med syster och bror:) Fredagen blir det ingen praktik utan det blir sako mässa i Sthlm och jag hoppas på att bli lite inspirerad till vad jag kanske vill bli?:) Lördagen drar jag men mina underbara syskon ner mot Karlstad för att ännu en gång kika på hockey, fast på hemmaplan. Det klår inget, den känslan är underbar och jag hoppas på en vinst! Så kom igen nu Färjestad! Söndag måste jag hem en sväng för att knäppa bild till annons för salongen, får se om jag stannatr till måndag morgon men sen är det ju skolvecka igen:P

Nej nu ska jag dra mig mot stationen.
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0