Hatad?

I Onsdags kväll var vi på skolan och skulle dansa och i pausen så gick vi på toa. Utanför hängde en lapp som vi i klassen gjort där det står att det ska vara modelluttagning den 1 December för dem som är intresserad. På lappen är det någon eller några omogna som skrivit det fitt framför frisörerna, alltså Fittfrisörerna.

Att folk hade så myckt emot frisörerna trodde jag inte, men tydligen och mer exakt kan ni läsa på min klasskompishttp://angelicapennerdahl.blogg.se/ blogg.

Tänk att folk kan ha sådana fördommar?

Nej nu ska jag köpa lite godis och sen blir det mys ikväll:)

Puss och Kram


 


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

nää men titta, är det inte två fittfrisörer jag ser ;) haha. synd att jag såg ut som ett miffo bara.

2008-11-18 @ 21:28:59
Postat av: Anonym

och det var jag som skrev som du kanske förstår ;)

2008-11-18 @ 21:29:40
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0