Vilken underbar dag:D

Yees världens finaste och varmaste väder, det är ju helt underbart:D
Började morgonen med att ta reda på en massa ren tvätt och annan nytta, mycket stolt faktiskt:)
Sedan blev det en promenad upp till Katrin, Danne, Teddy och Zimba:)
Mötte Danne i dörren för då var han på väg på match, så jag skull göra Katrin sällskap idag:)
Blev en promenix till hennes föräldrar och jag fick ta vagnen:) Blev prat och fika där i det underbara vädret:)
Hemma hos Katrin sen igen blev det lite chips och solning:) Höll lite koll på lilla prinsen som låg och sov med och sen blev det lek med Zimba:)

Går inte med ord att beskriva hur glad och lycklig jag är när jag är uppe hos dem :)
Att titta på den underbart söta prinsen och mysa med resten av familjen är något som jag tycker mycket om.
Den lilla krabaten får mig att se saker i livet som är helt fantastiskt. Jag Älskar verkligen er allihop <3

Ikväll blir det mys hos Jenny först med lite vindruvor och paraply-drinkar;)
Sedan drar vi vidare till Bollnäs på fest hos Eklund och sist så blir det Tranan :)

Jag har en glädje och jag är lycklig, jag känner hopp och jag mår bra.
Det finns en liten sak som stör i mitt liv just nu och det är den plats jag spenderar mest av min tid, den så kallade Skolan.. Kan inte fatta hur man kan vara så less på skola som jag är just nu, Jag orkar inte ta tag i något, jag orkar inte bry mig. Är det rätt? ska jag bli frisör? ska jag satsa på något annat? gaaash jag orkar det inte..

Nej körning nu till Bollnäs och hämta min söta Josefin:)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

jaha :) men du fick på träslottet o jag på ica då ;P hi

2008-05-10 @ 15:47:19
URL: http://c0nfused.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0