Skriva av mig lite :)

Det känns tung, det känns bara jobbigt. Jag känner det inte alltid, det kommer ibland, då jag tänker efter och inser att det finns mycket som jag borde ta tag i som jag lagt åt sidan.

Hade det bara vart skolan hade det inte varit lika tungt, men nu är det så mycket annat också. Det är jobb och körkort. Jag vill göra allt på en gång men jag hinner inte. Jag vill även ta det lugnt, umgås med mina nära och kära och jag vill festa, men tiden räcker inte till. Helgerna bara försvinner och jag hinner inte göra mycket.
GE MIG LOV!

Börjar få en aning panik eftersom vi har om en vecka skrifligt prov inför Gesällen och jag har inte läst ett skit, portfolieinläming på fredag och jag har massa reflektioner kvar plus ALLA ritningar:/  Det praktiska känns bara bajs, har inte orkat tränar alls. Jag har inte mått bra under hela gymnasieutbildningen och så är det bara. Jag kan inte göra något åt det, jag tar mig igenom det och jag får godkänt mer än så orkar jag inte nu. Något som jag kommer ångra sen, men det är inte lika lätt som att vända på en hand. Vilken jag verkligen önska att det var.

Det finns en sak jag kommit jätte långt med sen jag börja på gymnasiet och det är jobbet med mig själv. Jag har blivit en helt annan person mot för förr. Ni som har känns mig sen jag gick i Arbrå, vet nog vad jag snackar om:)
Jag är glad att jag kommit långt med det och det är något som jag kommer ha bra nytta av i livet :)
Jag får nöja mig med det så länge, plus att tänka hur mycket jag har utvecklas inom frisör sen jag börja.
Så här är det helt enkelt: Alla lär sig inte snabbt och jag är en av dem, bara att acceptera. Ingen säger att jag kommer bli en sämre frisör för det, jag måste bara acceptera det nu för jag har faktiskt ett år kvar att träna till gesällen.

Det är så skönt att skriva av sig lite, bara låta alla tankar komma ut. Kanske inge kul för er att läsa men då behöver ni inte göra det heller. Det är för mig skull, får då känns det bättre när allt kommit ut:) Haha

Nej nu ska lilla Marre ta sig i kragen och plugga lite innan sängen kallar:P

Måste bara säga till er alla att jag är ledsen att jag inte har träffat många av mina kära vänner, men tiden räcker inte till och jag mår dåligt av det. Jag ska skärpa mig och lovar att nu när det snart är lov ska jag umgås med er alla!
Jag har inte glömt bort er, det får ni inte tro. Bara en massa just nu, jag är ledsen för det.

Så godnatt sov gott:)

Puss och Kram

                           <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0