Panik!!

Snorig, huvudvärk, trött och allmänt svag är jag. Fick inte många minuters sömn inatt, klev upp flera gånger för att det bara rann ur näsan på mig och huvudet värkte som satan. Jag vaknade av att jag svettades som en gris så jag drog av mig täcket lite men då frös jag istället. Det var inte lätt för mig inatt, vaknade 03.50 och trodde att det var morgon och pigg som en lärka var jag :/ Somnade om men lika bökigt var det fram tills klockan ringde 07.30 och jag låg i sängen och kände efter om jag var pigg nog att kliva upp och gå till skolan. Hmm ja jag mådde inte 100 men visst skulle det funka, så jag klev upp. Tog bara två minuter sen slog det till och jag kände mig jätte dålig, då kom jag fram till att jag var tvungen att stanna hemma idag. Jag tänkte att jag måste få krafter tills imorn eftersom det stora halvtidsprovet är då.

Så idag har jag kikat på Förtrollad genom ett arbete i skolan, mamma kikade med mig efter att jag tvingat henne ;) Har även broderat på pärlor på mitt läderarmband som jag håller på med på Estetisktval ( textil) :)
Men har inte funnits så mycket ork att göra en massa idag, mest legat i sägen och sovit och tagit det lugnt i hopp om att jag ska bli bättre tills imorn.

Har haft panik med att hitta en långhårsuppsättning och make modell tills imorn. eftersom alla vill gå på balen och Syster jobbar, men till slut hittade jag Britta:) Du är en ängel som räddar mig och ställer upp för mig imorn på mitt prov :)

Så här ser morgondagens schema ut för mig och min klass:

09.00-10.00 Föna vågor på en herrdocka
10.00-11.00 Volymföning på docka
11.00-12.00 Lunch
12.00-13.00 Klassisk permanent på docka
13.00-14.45 Långhårsuppsättning/ brud med krona och slöja på docka
14.45-15-15 Rast
15.15-16.45 Långhårsuppsättning och make på Britta
16.45-17.00 Städning

Det här är något som jag verkligen inte ser fram emot! usch och fy och speciellt nu när jag är sjuk med.
Jag åker dit om jag inte är allt för dålig och försöker göra mitt bästa, funkar det inte får jag bara helt enkelt åka hem, går inte att göra så mycket mer åt det.

Nu ska jag göra mig en kopp te och sedan krypa ner, och hoppas på att jag är frisk imorn!

Jag har lovat mig själv och mina kära vänner, att den här sommaren ska vi ha roligt tillsammans glömma bort bekymmer sorger och besvär!  Nu ska vi ta nya tag och börja på ett nytt liv, sommaren 08 här kommer vi:D

Godnatt sov gott
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0