Jag vet inte!

Varför ska det vara så svårt? Jag orkar inte längre och så är det bara. Jag vill må bra, jag vill inte ha det så här. Det snurrar så mycket i huvudet och det blir inte bättre när alla ifrågar sätter det. En sak är säker och det är JAG VET INTE! Jag vet inte alls vad jag vill göra, jag vet inte alls hur jag ska gå till väga. Den ENDA jag vet är att jag inte mår bra och att jag inte vill att det ska fortsätta så här.

Jag har så mycket över mig, jag är stressad, jag tycker det inte är roligt och det är bara som ett stort frågetecken i mitt huvud.

Vad ska jag prioritera? Vad är den rätta vägen för mig?
Jag ligger efter med allt i skolan, allt är jobbigt och jag orkar inte ta tag i något.
Helst av allt skulle jag bara vilja sluta och bara börja jobba, men precis vad som helst!
Jag pallar det inte, jag pallar inte att inte veta vad jag vill. Jag vill inte ta ett beslut när jag inte är 100% säker.
Jag vill inte gå och vara orolig om hur min framtid kommer att se ut, kommer Komvux läggas ner?
Hur ska en 16 åring veta vad den vill bli, hur ska den veta vad som är den bästa linjen för den?
Hur fan ska man kunna veta det? Jag orkar inte med det här och så är det bara.
Magkatarren är tillbaka och vart här hela helgen.

Ett snack måste tas och gärna imorn, en lösning måste hittas NU!

Ska jag slösa bort hela min ungdom till att må dåligt? Nej tack!

Nu lägger jag mig, skiter i plugget för jag orkar det bara inte.
NattiNatti


Kommentarer
Postat av: F

du klarar det här vännen!

2008-05-11 @ 22:50:57
URL: http://fridaceder.blogg.se
Postat av: F

du klarar det här vännen!

2008-05-11 @ 22:51:07
URL: http://fridaceder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0