7 Maj

Idag vart det en kort dag i skolan, satt och fick många reflektioner skrivna och det känns skönt:)

Började morgonen med att övningsköra och det gick bra förutom på slutet så jag skulle parkera, men men.

Åkte sedan till Bollnäs där jag satte mig på Driver med Frida, också skönt att få lite gjort:)
Klarade fas C så nu håller jag på med Fordonsfasen, uscha:/
Frida fick reda på att hon fått sommarjobb, så Grattis gumman:)

Jag fick också reda på att jag ska börja jobba på mitt sommarjobb redan den 17 Maj på invigningen och det känns super skoj:D Både jag och Ikkiz ska jobba då. Så alla som är i närheten är välkommna den 17 Maj på Träslottets invigning:D Där  jag kommer att jobba i serveringen:)

Utlandsresan som vi planerar i Augusti kommer troligen gå till Spanien eller Ayia Napa ;)
Jag Lääängtar så förbaskat mycket, fatta vad skoj vi brudar kommer att ha:D

Först blir det Peace & Love 23-28 Juni:D

Snart är sommaren här, Weeihoo:D 

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: F

så du tänker jobba på min namsdag?! ;D haha.

2008-05-07 @ 19:51:31
URL: http://fridaceder.blogg.se
Postat av: Louise

så du ska också jobba där? (: sökte där ja med, o kmr nog få jobba extra om de behövs, sökte på ica vallsta också, eftersom de är samma ägare, hehe.. så där har jag fått hela sommaren (; ja vene va som är bäst, men roligare på träslottet kanske, dessutom får man ju vara ute lite, men på ica har man ju chans på jobb efter skolan o ;) men vi kanske ses där som jobbarkompisar i sommar då (: om ja blir där nå. Kram! * =)

2008-05-08 @ 14:30:12
URL: http://c0nfused.blogg.se
Postat av: Linn

Jag ska också jobba då ;)

2008-05-08 @ 15:55:40
Postat av: F

Vi ska dit och fika, jag och Jennifer kommer ;)

2008-05-08 @ 17:19:12
URL: http://fridaceder.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag ska förmodligen också jobba då :D

2008-05-08 @ 20:44:47
Postat av: Louise

jaaah :) vadå? sökte du också på ica vallsta? :)

2008-05-09 @ 16:56:24
URL: http://c0nfused.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0