27 Maj

Igår vart det ett stopp i Bollnäs för att lämna i min mobil och fråga vad som är fel, har inte kunnat skicka sms sen fredags eftermiddag:S Men han hittade inga fel så han sa att det som gick att göra var att lämna in den på lagning, och då sa jag ja men gör det då. Jag sa även att det här var tredje gången jag lämnade in den och att jag var less nu. Han svarade att det är många som har fått problem med den här modellen. Haha jag svarade ja alla har problem med den.

Just nu vill jag bara ha en ny, drygt att alla sms och sånt försvinner varje gång. Det finns inte plats för alla dem betydande på sim-kortet heller:/ Men men jag hoppas att min kära mobil kommer tillbaka snart för jag hatar verkligen min gamla. Det är i alla fall bra att jag kan skicka sms nu, det är verkligen något som jag saknat!

Igår sa jag till några av mina vänner att det är konstigt att jag inte blivit sjuk eftersom många i min omgivning har vart det nu de senaste veckorna. haha ja det skulle jag aldrig ha sagt, bara lite senare på kvällen small det till och jag fick hur ont i halsen som helst. Jag pallra mig till skolan eftersom det var en mycket viktig dag idag, men prov och hörförståelse i engelska. Jag åt en massa Mucoangin för att bedöva min onda hals, vilket tog ett tag innan de börja ta. Hela dagen har jag frysigt medan de andra har svettas i stort sätt, jag trodde aldrig att jag var så sjuk men du vad fel jag hade. Jag satt med klänning och skinnjackan på hela resan hem och jag frös som en galning. Väl hemma gjorde jag te och kröp ner i sängen fullt påklädd med ett duntäcke, något som inte heller funkade, jag frös då med och jag skakade som ett asplöv:S Nu tvinga mamma i mig en alvedon, vilket jag hatar att ta. Håller mig borta från tabletter så mycket jag bara kan, de tar jag bara i nödsituation. Men hon påstår att jag har feber så jag skulle ta det. Men de hjälpte faktiskt lite, men jag mår fortfarande uselt.

Jag hoppas att jag hinner krya på mig eftersom jag har flera viktiga dagar kvar i skolan nu, men just nu känns det som om det kommer bli svårt. Sånt här brukar hålla i sig några dagar, men det är bara att hålla tummarna.

Jag har många planer till helgen så jag hoppas verkligen att jag är frisk tills dess! Det skulle ju vara ganska typiskt mig att det höll i så länge :/

Jag trodde att du var en bra person.
Jag trodde inte att vänner höll på så här, men jag har väl fel, eller?
De orden som kom ut i fredags trodde jag aldrig om dig!
Tänk hur folk kan förändras, det är skrämmande.

Förlåt men jag är rädd och vilsen...


Kommentarer
Postat av: F

du får inte vara sjuk i helgen plutten! :D

2008-05-27 @ 22:21:57
URL: http://fridaceder.blogg.se
Postat av: F

as bra ;)

2008-05-28 @ 16:02:59
URL: http://fridaceder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0