25 Maj

Då var helgen över, och den har gått sjukt snabbt. I fredags var det utsparken som gällde, roligt att träffa en massa folk och dansa med min kära vänner som inte är 18 år:) Tack för en mycket trevlig kväll, det blir ju det man gör det till:)

Lördagen skulle jag egentligen jobba, men jag kände att jag behövde ta det lite lugnt eftersom det är och har vart så mycket just nu i skolan. Jag tog en tripp till Söderhamn med Katrin och Linda istället och bara myste. Gick in på barnens hus, där har jag inte vart på länge, hur mys som helst:) När vi kom hem fikade vi lite och bara umgicks, Katrin stannade sedan hos oss och så lagade vi middag tillsammans:)

Marre tjejen som är den största tidsoptimisten i världen, trodde att jag skulle hinna med en massa men det gick åt skogen. Gick på affärn för att handla och då ringer Lina och säger att hon och Magda är hemma hos mig och väntar, så jag fick skynda mig hem till dem. Blev en jäkla stress hemma hos mig innan vi skulle med tåget, vi vart inte riktigt klar så vi fick fortsätta med det hos Loic. En trevlig och lugn förfest innan vi begav oss till Tranan. Väl framma hade jag super skoj, träffade en massa trevligt folk:) Blev dans hela natten lång. Tack alla för en underbar kväll.

Jossan blev dock lite för full, men det är smällar man får ta. Hon kunde i alla fall stå på fötterna, men fick rädda henne från att bli utsläng. Men vad gör man inte för sina vänner:)

Jag har en titel som Mamma och så kommer det alltid att vara, jag kan inte låta folk vara som jag ser behöver hjälp. Vet att gumman kände skuld för att hon förstörde min kväll, men så var det inte. Vi hade skoj den sista stunden och allt gick bra:)

Imorgon början skola igen , usch och fy säger jag till det!
Jag vill bara att den här veckan ska vara över!
Så här ser den ut:
Tisdag teoretisk prov i frisör som en inblick till gesällen
Torsdag praktiskt hela dagen, med bla brud, föna vågor mm.
Fredag klipp och färg prov utan handledning.

Jag lägtar tills den här veckan är över för då är det inge kvar, bara en massa ledigt och slapp i skolan:)
Den 4 Juni ska jag kika på studenten i Bollnäs med:) Kan ju tyvärr inte gå på balen på torsdag för jag har det förbaskade praktiska proven:/ Men sen den 13 Juni så är det lov så det bara smäller om det:D
Ge mig pengar, ge mig Peace and Love och ge mig Utlandsresa! och ge mig mest en massa sol, massa mys och skoj med mina älskade vänner!

Nej nu ska jag lägga mig, 05.50 kommer min klocka ringa imorn:/
Natti Natti

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oho, ska du med på Peace&Love? :D Satan vad mkt folk från Arbrå som ska dit då ;D

2008-05-26 @ 18:54:26
URL: http://Joss4n.blogg.se
Postat av: Anonym

Oho, ska du med på Peace&Love? :D Satan vad mkt folk från Arbrå som ska dit då ;D

2008-05-26 @ 18:54:41
URL: http://Joss4n.blogg.se
Postat av: Josefin

jaaa men du de va skit kul verkligen :)
och du, de kan du hoppa upp och sätta dig på att de ska bli fler gånger :) onsdag den 4 blir de i allafall ut och fira sommarlov ;)
men även du får höra av dig tjejen !
jätte kul verkligen :)

2008-05-26 @ 21:36:44
URL: http://josefinklargard.blogg.se
Postat av: Josefin

herregud en dag klarar du ! ;) heheh ja men följ med ut dårå ! lät som erika skulle med oxå, dra med lite flera så blir vi många som firar sommarlov :) hihi

2008-05-27 @ 17:57:39
URL: http://josefinklargard.blogg.se
Postat av: Josefin

...och vi kanske kan hålla jossan lugn den här gången :P

2008-05-27 @ 17:58:01
URL: http://josefinklargard.blogg.se
Postat av: Josefin

hehe bra :) men de låter kanon kommer nog va många ute eftersom bollnäs tar studenten den dagen så många kommer nog ut på kvällen :) hoppas jag !

2008-05-27 @ 18:51:24
URL: http://josefinklargard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0