22 Maj

Igår kväll blev det en massa plugg gjort, jag har kommit igång med det där nu och det känns så skönt. Blev en massa gjort men jag satt då uppe till ett innan jag gav upp och gick och lade mig.

På tåget blev det inte så mycket gjort., då jag kom på att jag inte kunde göra så mycket.
Väl i skolan skrev jag ut massa reflektioner, skicka in en massa uppgifter och jobbade på.

Har egen hårvård nu men eftersom jag ska låta mitt hår vara så blev det att färga Mikaela lite till, vi gjorde hennes effekt lite större mot för förra gången. Jag fick i alla fall mina bryn färgade och det känns skönt, jag färgade även Mikaelas fransar. Nu så är det bara lite bränna som fattas ;)

I helgen blir det bara en massa utgång, haha inte så ovanligt kanske men man lever bara en gång;)
Fredag blir det utsparken, som jag egentligen inte hade lust att gå på men Veronica fick mig att ändra mig. Nu blir det iaf utsparken på fredag tillsammans med i alla fall Mikaela vad jag vet, sen vet jag inte vart vi hamnar före Tranan. Det är sånt som visar sig, det löser sig alltid;)

Lördag skulle jag egentligen jobba, men jag sa ifrån. Jag behöver vila nu och ta det lugnt, ska troligen följa med Katrin till Söderhamn istället och mysa. Blir sedan utgång på kvällen tillsammans med en massa brudar:D
Jag tro vi kommer få det super skoj;)

Josefin och jag har även lite planer för nästa helg, men vi får se om det blir så:) Det skulle vara jäkligt roligt i alla fall det är en sak som är säkert:D

Nej nu ska jag plugga vidare lite innan jag ska ha kundpass. Ingen lust alls för det idag, men vad ska jag göra åt det. Bara att acceptera och le.

Ikväll ska jag i alla fall sola tänkte jag och sedan äta lite mat, blir till att stanna i Gävle inatt. Känns mycket skönt, och roligt eftersom jag åkt hem så mycket nu på senaste tiden. Ska mysa med min Mikaela, och vi får även besök :)

Ha det så bra allihop:)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0