2 Maj

Jag vaknade i ganska bra tid idag för att sova hos Jennifer, för där brukas det sovas länge:P
Men så fort vi hade vaknat ringde min telefon och det var min Nörd till vän Frida e-b och hon berättar att vi har körlektion i dag, Shiit något som jag verkligen hade glömt bort!

Kastade mig upp ur sängen och gjorde mig klar, hade bara drygt en timme på mig innan tåget skule gå och då skull jag ta mig ner från min sötbolls hus med som ligger en bit bort:P Men det gick bra:)

Väl framme så körde jag med en mycket söt tjej som heter Mia och det gick super bra, bev så glad:D
Hade parkering idag och jag fick godkännt på både inkörning och inbackning samt fickparkera:)
Nästa gång är det stadskörning som gäller:) Bestämmde mig idag att åka hem till Bollnäs både Måndag och Onsdag denna vecka för att plugga teori så jag kan boka uppskrivning snart!:D
Jag hoppas jag kan ta körkortet snart:D Kan inte glömma och berätta att när jag skulle fickparkera så stod det en massa folk på trottoaren på andra sidan, och det var en massa utlänningar. Mitt ibland dem ser jag han"förföljaren" han flinar och står och kikar på mig.. Jag berättar för min lärare om han så hon säger att vi kan parkera på ett annat ställe, Tack:) Men int nog med att han var med på tåget till Bollnäs sen var han där när jag skulle parkera och sen mötte jag han på väg från körskolan. Men jag tror han fattas min vink iaf, jag vill inte prata med han så är det bara! Jag kollar bort hela tiden och fattar man inte då, då måste ma vara trög!

Blev en fika på Roy´s sen med min nörd:) Mycket gott, blev kaffe latte vanilj och en toscakaka:D

Nu blir det snart Corner med Syster och Martin sen blir det filmen Varg på saga i Arbrå, med dem och mina kära vänner:D Blir en tripp till Bollnäs ikväll med, ska nog klippa Robin och sen äta på Max;)

Jag har fått sommarjobb med:D Blir troligen på Träslottet i sommar och det känns mycket bra:) Sagt att jag kan jobba hela Juni och från och med 13 Juni men inte mellan den 23-28 Juni för då blir det Peace and Love;)
Men Ängslunda ringde också mig och sa att jag fått jobb hela sommaren, men jag tackade nej. Känner att jag vill vara lite ledig, kan bli min sista sommar eftersom nästa sommar har jag gått ut skolan.

I Augusti blir det iaf en sista minuten med Erika, Sofie och Jennifer:) Läääängtar som en took:D Så ledigt hela Augusti ska jag vara iaf:D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh va mysigt med en sista minuten :)
& lycka till med körkortet!

2008-05-02 @ 19:22:22
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0