17 Maj

Ja då var första dagen på jobbet avklarat och det gick jätte bra, jag trivs jätte bra där:)
Tråkigt att det var så dåligt väder bara, men skönt på ett sätt då det inte kom allt för mycket folk med tanken på att det var första gången jag var servitris:P

Ska jobba imorn med, lite jobbigt då jag har en massa plugg och annat att göra. Jag tjänar iaf pengar och det sitter aldrig fel, så jag ska inte klaga:)

Shoppade en skinnjacka i veckan med och det satt mycket bra, så länge som jag har letat och äntligen hittat en som satt så bra och var lång. Alla jävla skinnjackor är korta, för jag har ju så lång överkropp. Men nu hittade jag äntligen en som var bra:)

Och det bästa av allt som hänt den här veckan är!:
Jag och Mikaela fick lägenheten på Brynäs som vi kikade på:D
Så den 1 Juli så blir et flytt igen, tredje gången sn jag flytta till Gävle;)
Ska bli så jäkla skönt att få en större med riktigt kök och badkar:D
Och det sitter perfekt till Cityfesten också;)




Ni är så komplicerade...:S

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

det blir väl inte "cityfesten".. det skulle väl bli typ nånting för barnfamiljer har jag hört, eftersom de är så mycke fylla bland ungdommar, :/

2008-05-18 @ 12:15:11
URL: http://c0nfused.blogg.se
Postat av: mikaela

det är så underbart! fest blir det, med eller utan cityfesten ;)

2008-05-18 @ 13:23:30
URL: http://millimic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0