13 Maj

Imorse åkte inte inte jag till skolan med tåg utan det blev en bilfärd eftersom min kära klasskompis Linnea Skalberg fick körkort igår plus en bil så körde hon ner till Gävle idag. Så det blev en mysig tur tillsammans med Skalman, Mikaela och Lina i lilla smurfen;) Vi diggade till Gyllene Tider och Takid, hur mysigt som helst:D

Efter en stunds prat med en lärare i skolan känns det lite bättre nu och jag tror det kommer ordna sig snart. Skönt att få säga vad man känner och tycker, så nu vet dem om det och det känns skönt.
Idag hade vi gesällträning hela dagen, gick inge vidare. Jag tappar tålamodet och jag tycker det bara är allmänt tråkigt att stå där och försöka sitt bästa på döda jäkla huvuden, nej uscha vad värdelöst det känns!

Igår var jag och Mikaela och kikade på en trea på Brynäs på 78 kvm:)
Den var fin och mycket fräsch, visst finns det väggar som behöver göras om men det är sånt man får räkna med. Planlösningen var hur underbar som helst och den är stor och fin.
Ett badkar finns det med och det är något som jag verkligen vill ha ;)
På torsdag är det sista dagen för svar på den och vi vet att två reda sagt nej till den och vi är dem ända som sagt ja hittils. Det finns två till som har förtur före oss men vi håller tummarna på att dem inte vill ha den för då är den våran:D Fatta vad underbart det kommer att bli, nu är det bara att hålla tummarna för oss:)

Måste tacka alla mina kära vänner och annat folk som jag umgicks med i helgen, jag har haft det super trevligt:)
Jag hoppas att vi gör om det snart :)

Tänk att så lite kan göra så mycket.
Bara ett ord kan få mig att le.

Godnatt sov gott
Puss och Kram

image216



                                                          Tack för en underbar kväll :)


Kommentarer
Postat av: Louise

de är väl inte jossan eklund? ,s ;p

2008-05-14 @ 19:19:30
URL: http://c0nfused.blogg.se
Postat av: Linnea

Den första bilden är SÅÅ Frida. HAHA, snyggingar ;D

2008-05-15 @ 08:39:54
URL: http://emmalinneaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0