Mina älsklingar <3

Att få vara hemma och umgås med folk som man älskar och som man känner sig älskad av är det bästa jag vet !
Att få umgås med människor som jag inte träffat på länge betyder orhört mycket för mig <3
Jag behöver inte nämna några, ni vet vilka ni är och ni är ljuset i mitt liv <3

igår hade jag en super mysig dag i Bollnäs tillsammans med min snutt Erika.
Först gick vi på Driver och satt vid datan för att träna lite Teori, sedan satt Erika kvar medan jag hade min första körlektion. Det gick faktiskt bra och det känndes jätte bra, bokade en ny tid redan på fredag:D Jag vill verkligen ta mitt körkort snart!  Efter det gick vi på stan en sväng och kikade och då gick vi in på Resia, det är ju så att jag, Erika, Sofie och Jennifer ska resa i sommar, iaf vad jag och Erika har planerat:) Jag ska iaf åka utomland, och jag hoppas att någon vill följa med mig:) Vi kikade lite och valde bort några alternativ som vi inte ville till, men en sista minuten får det nog bli, men man kan ändå kika lite:)

Min mobil gick även sönder igår på stan, tur var väl det att det hände där. Fick gå in med den för andra gången nu. Ville ha ut en lånetelefon så jag hade någon, och vad vart det? Jo en gamal jävla motorola utan färgdisplay, såg fan ut som en jävla leksakstelfon och så pratade den högt vad man skulle göra som t ex: ANGE PINKOD! Ja jag kan läsa, tack:P Men den fungerade inte heller, men fega lilla jag våga inte gå tillbaka med den så det fick min kära vän göra. Jag fick en annan telefon, en Nokia, iaf me färgdisplay men gammal som stryk! Den gick sdan sönder inatt med, är jag vaknade fungrade den bara inte, Jävla skit saker! Fick leta fram min gammla kära rosa samsung, den får duga till min vanliga kommer tillbaka, jag hoppas att det går fort!

Vi gick sedan tillbaka till Driver och hade Teorilektion och sedan bar det av till Bowlingen tillsammans med även Jennifer och Sofie:D Vi hade super skoj och jag älskar att umgås med dessa brudar:D

vart även lite maxmat och sedan film innan sängen kallade:P
Jag hade en underbar dag med mina snuttisar:D

Nej nu ska jag gå upp till mina hjärtan, de som har en mycket stor plats i mitt liv<3

Ikväll blir det Party IGEN;)

Puss och Kram


                      image182              



                                        image183                                  


                                 image184       
Fanns ingen bättre bild på dig snutten, men du ska vara med här iaf <3       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0