Loovet

Ja det har inte blivit så många inlägg den här veckan, har inte haft tid till det.

Det har hänt en massa i alla fall, både roliga och tråkiga saker. Men så är det alltid:P

Den 25 februari föddes världens vackraste Teddy <3

Den 28 var det en aktivitetsdag tillsammans med Lina och Frida :)
Vi började våran dag på tacobaren i Bollnäs med mat och sedan bar det av till bowlingen.
Jag vann!:D efter en trevlig dag i Bollnäs fortsatte vi till Kilafors och stallet. Mina kära vänner
tyckte att jag borde rida, så ridning stod sedan på tur. Lite rädd var jag allt i stallet när jag skulle borsta, men det gick bra. Att rida är inte lika lätt som man tror, hahah. Jag kom levande därifrån iaf, men det var nära att jag skulle rammla av. Jag skulle testa att trava själv, och jag tror att den söta hästen var på bra humhör å han ville galoppera men det ville inte jag. Lina såg vad som höll på att hända så hon skulle hjälpa mig så hon ställde sig framför hästen vilket inte blev bra, han vart rädd och hoppa runt. Men kvar satt jag och jag fortsatte sedan att rida:P
Efter en mysig ridtur åkte vi till Lina och kikade på film och myste med massa onyttigheter:P
Tack brudar för en mycket lyckad dag:)
Det blev inte Vemdalen tyvärr, men jag har haft det lika roligt här hemma:) Vi tar Vemdalen en annan gång:D

Den 29 bar det av till Järvsöbacken tillsammans med Jenny och Ewe, mycket trevligt tjejer:)
När jag fyllde 18 fick jag present av dem ett dagkort där plus matsäck under dagen:)
Den presenten upplevde vi i fredags, Jenny var lite skidlärare åt mig.
Var ju 2 år sedan jag åkte sist, men det gick bra med Jennys tips:)
Jag hade jätte mysigt med mina brudar och en mycket god lunch och fika fick jag med:)
Tack mina änglar ni är underbara<3
Nu blir det till att planera vad söto Jenny ska få när hon fyller 18 år;) inte långt kvar nu:D
När jag kom hem bar det av till Katrin, Danne och Teddy:) Fick mig lite mat och sedan så klippte jag Danne:)
Kvällen tillbringade jag i Koldemoåsen tillsammans med en massa trevligt folk:) jag var nykter och ställde upp som mamma den kvällen, men det är det vänner är till för:)
Tack allihopa för en trevlig kväll:)

1 mars blev det lugnt på dagen, skulle egentligen plugga men så blev det inte, Bar sedan av till Bollnäs på Robins 20-års fest och det var mycket trevligt:) Jag stack sedan vidare till Tranan och träffade en massa folk:)

Nu är det plugg som gäller, för imorn kör skolan igång igen:/

Förlåt...

                                               

                                                   

Kommentarer
Postat av: mikaela

kan ni sluta blogga så vi kan äta nu? ;)

2008-03-04 @ 11:31:08
Postat av: Linn

Jag såg fridas film på när du red ;D Du var riktigt duktig för att vara första gången!

2008-03-16 @ 14:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0