Jag är så less...

Nej jag fattar inte vad som händer helt enkelt? Varför dissar ni mig/oss för? Vad är det vi har gjort för fel? Jag känner mig ignorerad, jag känner att jag inte längre är det jag var förut. Kan ni inte bara säga det då, rakt ut TACK!
Jag blir så less på det här, jag trodde att om jag var snäll skulle jag bli bemött på samma sätt men tydligen inte. Ni vet exakt hur jag funkar och hur ni ska göra för att utnyttja det, jag lovar att jag ska ändra på mig. Jag pallar inte det här.

Kan ni inte bara säga rakt ut om hur ni tycker, hur ska jag annars kunna ändra på något?
Snacka inge skit bakom min rygg, kom till mig istället!

..Att det aldrig tar slut, jag trodde att vi hade vuxit upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0