Helgen

I fredags var jag med min sötunge Erika som jag inte vart med på ca 2 år, det var så himla underbart att få vara med denna goa flicka:) Vi skulle ha myskväll framför tvn men vi fick en impuls och ville åka till Bollnäs och försöka få in min sötis på Tranan eftersom hon inte fyllt 18, men hon hade bara 15 dagar kvar. Gick tyvärr inte, de kollade leg endast på henne och ingen annan. Hon skaffade skjuts och åkte till en vän och jag gick in på Tranan en sväng. Det var väldigt lite folk:/ Men var trevligt i alla fall att träffa en massa folk ute:) Erika och jag tog nattbussen hem en och lade oss i sängen och åt upp allt snacks som vi inte ätit upp;) blev en massa prat och mys;)
Tack för en underbar kväll gumman<3 Har dock lite ångest, men vi får göra om det igen snart tycker jag:)
Påskafton är du 18 så då ska vi ut tillsammans och dit är det inte långt:D

Lördagen vart det övningskörning och Bollnäs med min mamma och pappa. Jag handlade träningskläder och en massa saker till min lägenhet, så som en tavla t ex:D På kvällen vart det mys med Jennifer och Ewelina. Vi åt först på Corner och sedan var vi hos mig och kikade på tv, blev en film och så där:) Mycket mysigt att umgås med mina brudar:D

Idag är det söndag som innebär min deppdag och pluggdag, fyy:/ sitter nu med plugg upp till öronen och sjuk är jag med:/ Lite jobbigt att plugga när kroppen inte mår bra. Tur att syster min gav mig massage så blev det lite bättre i alla fall:)

Jag hoppas på en promenad med Frida senare med, skulle vara mys att träffa min efterlängtade bejbi <3

Träffade även min ögonsten Teddy, Danne och Katrin i fredags, ni ger en massa ljus i mitt liv <3

image157

                                                                               
                                                                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Kristin

Kortet på dig och Evve är inte det nyaste va?! :P Haha!

2008-03-10 @ 19:15:46
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: Kristin

Haha okej :)

2008-03-11 @ 15:00:51
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0