Funderingar

Jag kan inte sluta fundera över allt som finns runt omkring. Är ganska less på det som händer och på hur jag mår.
Ska inte säga att jag mår dåligt för då ljuger jag, men det ibland undrar jag om jag gör en liten sak till ett stort problem, fast det egentligen inte är ett problem? Är det någon slags tvångstanke, att jag måste må dåligt över något? Är det för jag har mått dåligt länge som jag nu måste hitta nya saker att må dåligt över fast jag egentligen inte behöver? Jag tror jag gräver ner mig i en massa onödigt skit.

Men orsaken till allt är egentligen den där dumma magkatarren som förstör i princip allt!
Jag lägger ner så mycket tid och energi på allt annat än viktiga saker. Det är så mycket runt omkring och så många personer som snor energi från mig så jag till slut inte har någon kvar till sånt som måste göras och som kräver energi. Jag måste sluta med det här, jag måste börja lägga ner min energi på viktigare saker för annars kommer det aldrig funka.

Skola och körkort! Jag har båda just nu och det krävs både mycket energi och tid till det pluss en jävla bra planering så jag ska hinna med det och även ta det lugnt och umgås med nära och kära. Hur ska det funka?

Jag måste börja prioritera det viktigaste för att hinna med allt. Skärpning från min sida nu!

Lunch nu, Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0