Vilken helg:D

Vilken helg det har varit alltså:D Har inte haft så här roligt på mycket länge!

Började med att på fredag efter ett klipp och färg prov  som gick bra åkte jag hem till Ewe där vi satt och myste och fikade. Var ett tag sedan vi umgick ju, men då fick jag äntligen umgås med henne en sväng. Jag gick sedan hem till mig och fick besök av Erika, Frida, Linn och Nea då vi satt ute på min baksida på en filt och fika:) Riktigt mysigt var det, vi gick sedan vidare till Ip där vi kikade på lite fotboll. Lina min sötis kom också och kolla på andra halvlek ;)Efter fotbollen gick vi hem till min baksida igen där ett stort gäng med folk myste och spelade kubb en ganska lång stund. Vi 6 tjejer förlorade mot 3 killar så vi fick som straff att bada näck men vi gjorde det lite mildare så vi behövde bara doppa ner tån. Jag gick upp och lade mig medans några till också åkte hem men de flesta stack ut på en biltur:)

Lördagen började inge bra då mamma var på lite dåligt humör, vilket inte händer ofta. Men jag fick städa innan vi åkte till Sundsvall, jag övningskörde och det gick jätte bra:D var hur skoj som helst att köra på E4 och gasa på en massa;) blev en hel del shopping för mig och Erika, han dock inte hem till fotbollen Vallsta-Bogården men det kommer fler gånger. Kasta mig in i duschen och sedan vidare till Bollnäs. Blev en mycket trevlig och lyckad förfest hos Pek och sedan bar det av till Tranan. Det var skoj, men lite deppig var jag ett tag. Det gick över och natten blev lyckad:)  Drog till Max efter Tranan och därifrån fick vi skjuts upp till Ren men vi hade polisen efter oss från Max ända till efter renbron där dem stoppade oss. Jag hade inge bälte så jag fick lite smått panik men det var lugnt. Vi hamnade på efterfest hos Pek med innan vi ett gäng somnade hos Sebbe, mycket trevligt:)
Dock sjukt varmt med 5 pers i en dubbelsäng i den värmen, men det gick bra:)

Idag slöa vi bara hela dagen, låg i sängen och prata och vi gick även ut på gräsmattan och myste i solen. Blev lite aktiviteter ute så som golf och fotboll. Vi hämtade mat på Picasso och sedan kika vi på Sverige-Ukraina innan vi stack och kika på Arbrå 2-Landafors:) Har haft en helt underbar söndag och helg för den delen:D

Tack allt folk som vart med mig i helgen, det här är den bästa helgen på länge:)

Måste bara säga en sak, JAG bara älskar kotröjan min;)

Natti Natti

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

de kan jag ta eftersom jag inte sliter på mitt hår annars aldrig plattar de eller nåt :)
Hur mkt kostar de? visst skulle man kunna göra de hemma av nån av er proffs ? ;) haha

2008-06-02 @ 17:05:04
URL: http://josefinklargard.blogg.se
Postat av: Lina

Nu blir jag lite ledsen i ögat, du nämnde inte mig på fredagen :(

2008-06-02 @ 19:12:35
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Lina

Nu är jag nöjd ;) haha

2008-06-04 @ 22:11:28
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0