Ett stort tack:D

Onsdag var det utgång på Tranan och förfest hos Sebbe, mycket trevligt:) Lite depp var det men det gick över fort.

Torsdag var det först skolan och vi fick sluta 3 timmar tidigare, helt underbart:) Kom hem i bra tid, gjorde mig iordning för att sedan bege mig till Bygdegården i Vallsta för att ha återträff vi nior som gick ut tillsammans. Men jag vart mycket besviken på alla människor, va fan vi var 75 som gick och det vara bara en tredjedel som anmälde sig och inte ensa alla dem kom. Jag tycker så synd om dem goa flickorna som ordnade det och så blev det som det blev. När någon tar tag och försöker ordna något så skiter det sig. Men jag tycker annars att det var lyckat, hade skoj så länge det vara:)
Vi tröttnade och åkte ner till Bollnäs istället där vi skulle in på Tranan men efter många om och men så var det bara Erika som gick in. Jag, Sofie och Linn gick till Statoil istället. vi begav oss sedan vidare mot bussen. Det hände dock något mycket tråkigt den kvällen... Jag försökte vara snäll och tänka på dig killen och jag ville bara dig väl. Jag bryr mig om dig och jag vill inte mista dig som min vän. Jag gjorde dock något fel, så det blev bara skit av allt. Du vill inte prata med mig längre och jag mår dåligt över det. Som sagt inget av det jag sa var till för att vara dum utan jag försökte bara vara snäll. Men det gick snett och det blev bara fel. Vad jag än gör, så gör jag tydligen fel. Inte lätt att vara mig inte, så JÄVLA less.

Fredagen var det Orbaden som gällde på dagen och där stektes jag sönder, hela min framsida var lika röd som en kräfta. Men jag hade en underbar dag annars, skönt att sommaren är här nu:D Kvällen blev det matlagning hos Sebbe, jag lagade med lite hjälp av Jennifer och Sebbe:) Blev spagetti, med baconsås, huuuur gott som helst :)
Jag, Jennifer, Sebbe, Adam och Loic åt tillsammans och sedan gick vi ut för att spela lite kubb. Tjejerna mot killarna och det gick inte så bra för mig och Jennifer. Det kom sedan mer folk så vi blev en hel del, men alla drog sig ur. Mycket tråkigt tycker jag. Vi gav upp och vandra hem till Sebbe igen där Jag, Jennifer, Sebbe och Pontus spelade lite kort, b la chicago och jag VANN:D De skjutsade sedan hem oss, stort tack för det och för en mycket trevlig kväll:)

Lördagen var det orbaden igen men en masa trevliga människor, denna dag blev det baksidan som skulle solas och det ångrar jag nu. Jag är helt sönderbränd på min rygg och det svider som satan. Men en trevlig dag hade jag förutom att jag kände lite irritation över att inget går som planerat. ALDRIG! Men det löste sig till slut, tack alla söta vänner för det:)
Kvällen blev det iaf en färd mot Sebbes stuga, Jag, Jennifer, Sebbe och Pontus:) Vi började med att spela kort och denna gång vann jag inte:P Vi lagade lite mat och nu var det killarnas tur att vara kock:P Mycket gott vart det, kött och potatissallad:D hade lite efterrätt med och ölspelet blev det. Inte mycket sömn eftersom killarna var så pigga och låg och drog en massa skämt hela natten. Men trevlig för det hade vi:) Nyss kommit hem och en sak vill jag säga:
Tack så jätte mycket för en grymt underbar helg:D Jag hoppas att det fortsätter så här. Blir så glad att umgås med en massa trevliga människor.

Nu blir det promenad till affärn för att handla fika tills imorn, då blir det kanot i Smörnäs med skolan.

Fika hos Katrin lite senare ikväll och sist blir det film, Förtrollad :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0