Hemma :)

Ja då var man hemma igen då:)

Jag har haft en mycket trevlig tripp på Peace&Love nu onsdag till söndag tillsamman med en massa trevligt folk:)
Tack Sanja för att du umgicks med mig hela tiden, jag tycker vi hade super roligt tillsammans:D
Tack Ida, Hanna, Isabelle, Ewe, Clara, Sandra, Sara,Frida, Linn och Linnéa för trevligt umgänge:)

Jag var lugn alla dagar förutom lördag då alla tvingade i mig en massa för att de tyckte jag vart så tråkig.
Det blev dock lite för mycket av det goda så det kom upp snabbt och jag somnade kl elva.
Det var inte så lyckat för vi hade bestämt att vi skulle festa hela natten lång jag och Sanja men så blev det inte för min del. Missade en massa band med. Dagen efter var mycket tung, och att ta min packning till stationen var ingen höjdare.
Stort tack till alla söta tejer som tog hand om mig, guld värt:)

Jobbade idag och det gick jätte bra, trivdes som fisken i vattnet idag. Var dock mycket folk och stress men jag tycker vi klarade det bra:)

Nu ska jag sova, upp tidigt imorn och jobba:/

Godnatt sov gott:)
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var du på P&L med? :D thih, hade skoj?

2008-07-01 @ 17:01:08
URL: http://jonssonlinn.devote.se
Postat av: Linnea

Tack själv! Det var superkul (med vissa undantag, haha!). Synd på lördagen där bara :/

2008-07-07 @ 18:03:07
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0