Hej då :)

Idag har det varit ännu en till dag som jag jobbat, det har gått jätte bra och det har vart skapligt lugnt:)

Nu blir det ledigt en vecka och då blir det Peace and Love som gäller, jag längtar så sjukt mycket!:D
Imorn blir det väl packa och fixa allt innan jag ska åka. Kl 06.34 på onsdag går tåget mot Gävle och sedan blir det vidare mot Borlänge:)


Nästa vecka jobbar jag alla dagar förutom fredag, så det kommer bli tungt men men det är ju pengar:)


Snart är det den 1 Juli och det innebär flytt för min del, Jag och Mikaela ska få en trea:D Josefin ska också bo där i sommar med oss:) Weeeihooo!

Återkommer om en vecka gott folk:)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Linnea

FAN vad roligt det ska bli i Borlänge! Jej!

2008-06-24 @ 11:59:05
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0