stress..

Helt slut!
Jag är helt slut, jag har benvärk, ont i huvudet, trött och allmänt slut. Jobbade mellan 12-19 idag och det var varit grymt mycket folk idag, Roligt att det är mycket folk men det blir jobbigare för oss. Vi klarade det bra tycker jag, det är många som har översende med det och det tackar jag för:) Jag känner dock att jag inte kan vara lika trevlig och glad när jag är stessad, vilket är jobbigt. Jag gick kl 19.10 för att hinna med bussen eftersom mina ben värkte så sjukt mycket och den skulle gå 19.21 från min hållplats. Kl 19.11 var jag på plats och stod där länge men det dök inte upp någon buss, när kl var 19.35 gav jag upp och börja traska mig hemåt istället eftersom jag var säker på att den hade vart tidig så jag missat den. När jag hade gått i ca 10 min då kl var 19.45 så åker den buss jäveln förbi mig och då har jag gått en tredjedel av min väg och det kändes surt som fan.

Väl hemma möttes jag av en stor diskhög från igår när vi grillade här, vilket inte gjorde saken bättre plus att jag var tvungen att laga mat till mig själv. När min älskade misse jamade och hade sig så skulle jag ge han mat men såg att det var slut. Affäre var ju stäng så jag skulle inte få tag på någon mat till min hungriga katt, ringde mamma som befinner sig i Örebro och be henne ringa min morbror. Han fick komma hit med lite mat till min älskling, tack så jätte mycket för det Åke:)

Nu har jag tagit tag i halva diskhögen i alla fall, men resten får mamma och pappa ta imorn, tycker synd om dem men det finns ingen ork. Får se hur jag mår imorn och om jag hinner innna jag ska börja jobba.

Nu ska jag lägga mig och Ewe kom precis så det blir lite mys:)

Jag får inte fram ett ord!

Godnatt sov gott

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Linnea

Roligt med mycket folk, men samtidigt jobbigt ;b Men jag tycker att vi klarade det galant i alla fall :D Tråkigt med bussen, vilken jävla otur! - Kom ihåg att 51:an ALDRIG är i tid ;) HAHA



Jag får lite dåligt samvete för det där med disken :/ Hade jag haft lite mindre tomrum i min hjärna, så hade jag kommit på den briljanta idén att hjälpa dig dagen innan - sorry :b

2008-06-23 @ 20:37:28
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0