Fredagen den 13:e....

Att ha Melwin i familjen är det bästa som finns, men det är inte lätt:P Han är som en bebis i stort sätt. Inatt fick jag inte många minuters sömn, då han jamade och böka hela natten lång. Fick sova en sväng på morgonsidan men det var inte länge, för mamma kom in halv sju och väckte mig. Jag kikade upp och bekräftade att jag var vaken och sedan åkte hon till jobbet. Det som hände var att jag somnade om igen och vaknade av att min Syster frågade mig lite stressat: När ska du med tåget? Jag flög upp och sa ja tjugo i åtta, vad är klockan då?:O Hon är kvart i åtta nu! Haha så det var kört, första gången jag försovit mig och det var på avslutningsdagen i tvåan, lyckat:P Tog tåget en timme senare ner och kom precis till betygsutdelningen. Lämnade tillbaka böcker och lite färg för att få allt klart innan lovet. Blev en kladdkaka på George innan tåget tog oss hem igen. Fredagen den 13:e idag, haha och otur fick jag det. Hoppas att det inte blir nå mer otur bara.

När jag kom hem blev det lite mys med Melwin, måste leka av han om dagarna så han kan sova på nätterna istället:P
Snart ska jag ta hand om han själv ett tag, undra hur det ska gå?:O Blir det lite sömn kommer jag inte orka jobba om dagarna. Haha men jag hoppas på det bästa, och förhoppningsvis får jag hjälp av några söta vänner <3

Min sötis Jennifer är i Paris den skiten, lite tomt utan henne faktisk. Jag hoppas att hon har det underbart och mår bra:)

Nu har jag fått sommarlov ;)

Puss och Kram

Busen min ;)        Busen min ;)         busen min;)        busen min;)


Kommentarer
Postat av: F

aw va söt han är :D ÄNTLIGEN sommarlov ;)

2008-06-15 @ 19:13:44
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0