Trötter..

Sa till mig själv igår att jag skulle lägga mig tidigt men så blev det inte. Jag gick upp halv sex och gjorde mig klar för dagens äventyr. Vi åkte till Smörnäs som ligger utanför Gävle där vi hade lite lekar och mys med hantverksprogrammet. Jag kan säga er att jag sov varje tillfälle som jag fick, sov på gräsmattan, bussen och tåget. Shit tror aldrig att jag vart så här trött:/

Imorn blir det bara städning och förhoppningsvis slutar vi så jag kan ta två tåget. Kliver då av i Bollnäs för att hämta min efterlängtade telefon som är inne på lagning :D

Onsdag är vi lediga och då ska jag ta det lugnt, se blir det fotboll i Arbrå innan vi drar till Bollnäs och utgång på Tranan:D

Jag mår så bra just nu, allt känns så himla lätt.
Sommaren är här och det är dags att gå vidare.
Nya möjligheter öppnar sig :)

Puss och Kram



Nu har jag sovit några timmar till, Ewe kom hit och skulle umgås lite. Vi bestämde oss för att lägga oss i sängen och lösa korsord och mysa, men jag somade direkt och sov mellan en till två timmar.

Så nu ska jag ta mig i kragen och sova på riktigt, och ska inte upp förens tio och det känns super skönt:D

Godnatt sov gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0