Peace and Love

Nu har jag packat och vet ni vad?!
Jag fick ner allt i en stor ryggsäck förutom tält och det känns underbart:D
Osmarta jag tänkte ta en stor påse, men hur fan skulle jag orka gå och bära på den?
Haha ja nu är det löst i alla fall och jag tror det här kommer bli en oförglömlig tripp:D

Nu ska det sussas för jag ska nämligen upp fem imorn så lite sömn behövs.

Så när några eller många av er kliver upp imorn är jag redan framme i Borlänge:D
Weeeiho här kommer vi;)

Kommer ha mobil med mig men kommer inte kanske vara så kontaktbar, men har med mig en extra telefon som är fullt laddad utifall det skulle bli några problem.

Puss och Kram Skumbanan;)

PEACE AND LOVE!

Kommentarer
Postat av: F

Hoppas att du får det roligt! :)

2008-06-24 @ 23:34:44
URL: http://fridaceder.blogg.se/
Postat av: Dörrkillen

Hoppas verkligen att du har det skoj på Peace & Love, och njuter av alla grymma artister! Vi hörs när du kommer hem :)

2008-06-27 @ 01:29:08
Postat av: F

Jorå hade det bra, på hyele blev det ju bråk som vanligt, haha! :p

2008-06-30 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0