Mitt planerade liv :P

Shit vad jag har massa planer nu flera dagar framåt, tänk vad skönt det ska bli att vakna en dag nu när det blir sommarlov och inte ha något planerat! Ge mig denna frihet:)

Men sen är det alltid trevlig att planera så man vet vad man ska se fram emot;) alltid roligt att planera en massa skoj;)

Idag: Jobba med visningen till kl 20.00 ikväll, massa modeller som ska fixas och sedan ska vi vara med på visningen. Blir sedan hemfärd till mitt kära Arbrå och då ska jag klippa min söta Jenny, förhoppningsvis får jag ta 19.30 tåget för annars kommer inte jag hem förens 22.30 och det vet jag inte om jag orkar.

Imorn: Först och främst sova så länge jag kan, sen övningsköra till Bollnäs där jag möter upp min älskling Erika för en fika på stan. Sedan fixa blommor innan vi tar oss till Torsberg för att kika på studenten:) När Erika dissar mig för lite fika tar jag mig en promenad till Hanna och passar på att umgås med henne och klipper henne:) Sedan blir det att fixa sig innan ett gäng drar iväg på Tranan för att äta och sedan blir det utgång:D

Torsdag: Skola på morgonen och vi går ändå till 17 men jag ska se till att sluta 16 för att hinna med dagens aktiviteter. Vi ska utvärdera och fika hela dagen lång. tar jag 16 tåget är jag hemma runt 17.30 och sedan 19 ska jag befinna mig på hembygdsgården i Vallsta där vi ska ha återträff alla som gick ut nian tillsammans:D Kommer bli en mycket trevlig fest, snacka om skoj att träfffa alla igen och se hur de har det:D har bara gått två år men alla har man inte träffat på sen dess:/

Fredag: Då blir det grillning och fest i Sebbes eller Erikas stuga, något som jag verkligen ser fram emot:D Bara umgås med en massa härliga människor och mysa:) Det kommer säkerligen bli en toppen dag:D

Lördag: Ska vi vara på Långnäs som det verkar och spela kubb och umgås med en massa folk, blir kanske att vi käkar ute eller vad sägs om en pickninck i gräset?;) Ja en mysig dag kommer det bli det är jag säker på;)

Söndag: Faktiskt inga planer men det dyker nog upp några:D

Sen är vi inne på min sista vecka i skolan, mycket slapp men Frilufsdag på Måndag i Smörnäs där vi ska paddla kanot och sedan Tisdag städa. Ledig onsdag och torsdag sedan slutar vi på Fredag;)

Snart är sommarlovet här, tack för det:D
En sommar som vi aldrig kommer att glömma, en sommar med en massa party, skoj och minnen för livet;)
Det är vårat mål och det hoppas jag att det blir med:D

Nej nu är modellerna snart här, dags att börja slita.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0