Jobb...

Jobb, jobb och åter jobb har det vart nu.
Jag jobbade igår från kl 10-18 lika idag med, Melwin har fått vart själv hemma då min familj vart borta.
Idag fick ha i alla fall sällskap av Lina hela dagen och Viktor en sväng, det tackar jag för:D

Hinner inte gör annat än jobba om dagarna, så fort jag kommer hem är det en massa annat som ska göras. Kika till Mewins låda, diska, tvätta, städa och laga mat mm. Ja du shit tänk när man har barn man ska ta hand om med:P

Ikväll så har jag i alla fall haft sällskap av Cissan som myss gick och kvar här är Sebbe, Erika, Jennifer och Adam:)
Mycket trevligt, då jag är ledig imorn vilket inte var bestämt från början men känns mycket bra:)
Ska vara ledig till torsdag, men jobbar sen fre- mån så lir jobb under midsommar:/
Jag får tänka positivt, att jag får pengar iaf och det kan verkligen behövas:)

Nej nu ska jag återgå till mina kära vänner:)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Lars

hej, din katt är min brorsa

2008-06-17 @ 00:56:40
URL: http://lastbilsbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0