Vilken helg..

Fredags var jag ledig på dan och det var jätte skönt att få komma till stranden och ta det lugnt en dag:)
Få lite färg och umgås med mina kära vänner:) Dock blev det jobb på kvällen på parken, kändes lite tråkigt att jobba när alla andra var där och roade sig men jag hade skoj för det:)

Stupade i säng kanske runt en halv sex eftersom vi städade efter stängning med och sedan gick jag upp tio för att jobba igen på Träslottet. Jag jobbade från elva till sex och sedan fixade jag mig för att sedan dra på Tranan för där var det skumparty:D Hade super skoj och roligt att äntligen få roa sig lite. Blev lite sent det med och nu är jag uppe igen för att jobba idag mellan tolv och åtta.

Men sen är det över, det här är sista dagen på Träslottet och det känns underbart:D
Nu blir det bara en massa nöjen och umgås med mina nära och kära.

Lägenheten flyter på och jag ska dit med det sista på måndag, jag trivs redan så himla bra där:D
Det blir nog två inneboende hos mig och Mikaela ett tag nu, både Josefin och Sanja:)
Men det är klart man ställer upp för sina vänner, eller?
Jag gör det  i alla fall och jag tycker bara det ska bli mysigt:)

Nej nu ska jag ut en sväng i solen innan jag ska iväg och jobba.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: mikaela

Vi är van vid inneboende så inga problem här inte ;) Lägenheten känns så otroligt bra! <3

2008-07-29 @ 22:23:11
URL: http://millimic.blogg.se/
Postat av: Linn

Antar att bilden är från P&L och "den" kvällen? ;D haha.

2008-07-30 @ 11:32:44
Postat av: Frida

Tack snuttan :) <3 är inte riktigt nöjd med den än, men jag är för otekninsk för att fixa designen ;) vi måste ses SNAAAAAAAAAAART!

2008-08-02 @ 01:01:59
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0