Summer...

Ja min kära lilla katt mådde inte så bra så mamma tog med "han" till farbror doktorn, men det visade det sig att mitt hjärta inte var en Melwin utan en Summer, alltså vi har en hona och inte en hane:P Haha lite knepigt så här en månad efter men vad gör det. Så vi fick komma på ett nytt namn till vår älskling så det blev Summer efter många om och men:P

Mitt Internet har krångla så sjukt mycket så jag har inte kunna vart ute nå, men lika bra var väl det. Denna dumma dator är bara beroendeframkallande.

Jag jobbar, jobbar och jobbar hela tiden. Har även fått ett nytt jobb på Långnäs Parken:D
Har bara vart där två dagar men det har gått jätte bra, trivs faktisk sjukt bra med allt som hör till:)
Jag jobbar i baren och det är jätte roligt, lite svårt i början med att blanda drinkar men nu så funkar det jätte bra:)
På söndag jobbar jag för sista gången på Träslottet och det känns mycket bra ska jag säga er:)
blir parken ikväll och sen vet jag inte nästa gång om den blir och när i så fall, men det är sånt som visar sig:)

Vart är denna värld på väg?
Jag är å sjukt less på denna värld men speciellt på människorna som lever här.
Varför ska alla vara falska och otrevliga? Jag trodde att jag hade kommit bort från denna skit, men jag hade fel.
Att vuxna människor håller på som de gör? Detta jävla skitsnack, falskhet och otrevlighet går mig på nerverna.
Det lönar sig inte att vara snäll, trevlig och omtänksam själv, för man får inte ett skit tillbaka!
Varför ska ni ljuga och varför ska ni låtsas om en massa. Kan folk inte bara vara ÄRLIG!

Det ska bli så skönt att komma härifrån ett tag, bort från allt och alla!
Utlandsresa med mina älskade brudar!

Jobb nu, Puss och Kram

Jag och Linna:)
En bild från en fest den 9 Juli, ibland känns världen inte allt för jobbigt.
Ibland kan man faktiskt ha det super skoj:)
Tack alla tjejer för en mycket trevlig kväll:)


Kommentarer
Postat av: Linn

Tack själv gumman :) Det måste vi göra om, är du med den 7:nde? ;D

2008-07-29 @ 13:54:16
Postat av: Anonym

HAHAAHH! Va lustigt med kissen ;)

2008-07-31 @ 01:28:21
URL: http://fridaceder.blogg.se/
Postat av: Frida

gud ni är så fina på den där bilden! :)

2008-07-31 @ 17:47:05
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0