1 Juli

Idag har jag gjort en massa saker, jobbat och besökt doktorn t ex.
Det har gått bra, och det var inga streptokocker (stavning?)utan bara vanligt virus, köpte några medeciner som skulle hjälpa. Jag hoppas att dem gör det med, orkar inte vara sjuk längre.
Tagit spruta i båda armvecken, kom inge blod i den första armen så fick byta till den andra. Där kom det lite men det var inte mycket. Trodde det var farligt men mamma sa att det var lugnt:P Sedan fick jag ett stick i fingret med idag:P

Katrin, Sten, Birgitta och Teddy var på jobbet och fikade idag. Mycket trevligt att träffa dem, tråkigt att jag var tvungen att åka till doktorn just då bara. Måste se till att träffa Katrin med familjen snart, var alldeles för länge sedan nu.
Men det finns inge tid, jobbar så dumma tider nu:/

Från och med idag äger jag en 3:a på Brynäs i Gävle på 78 kvadrat. Den ska jag dela med Mikaela och Josfin ska bo där i sommar, jag längtar tills jag får tid att ta mig ner och kika på den. Sedan ska det sättas igång med en massa inredning och skojigheter;) Finns väl inge bättre än inreda och fixa i sitt eget hem:D
Eftersom jag jobbar så rullar det även in lite kosingar så det finns att köpa lite nytt för, mycket trevligt;)

Nu blir det att läsa lite körkortsteori eftersom det inte är långt kvar till provet, sen blir det sängen. Jobb 13-21.30 imorn:/

Blir depprimerad av att jobba hela tiden, hinner inte med något annat. På kvällarna när man kommer hem hinner man inte göra så mycket innan man ska lägga sig. Men hoppas det blir mer ledigt nästa vecka i alla fall, så jag hinner umgås med vänner och dona med lägenheten.

Godnatt, Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: F

åh va roligt med en ny lägenhet! När ska du göra provet? ;O ;)

2008-07-02 @ 01:42:26
URL: http://fridaceder.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack så mycket tjejen! :) Lycka till med nya lägenheten! Kraam

2008-07-02 @ 13:37:48
URL: http://sofiasannefur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0