Stockholm!

Yees Stockholm här kommer vi, en hel vecka i våran kära huvudstad!:)
Den veckan ska jag få tillbringa med mina underbara klasskompisar Nilsson och Lina:D

Måndag & Tisdag blir det Make-up studion
Onsdag blir det Make-up institute
Torsdag och Fredag blir det en ekologisk frisör:)

Jag längtar som en tok, kommer bli så sjukt roligt och intressant!

Praktiken är dock snart slut vilket jag inte vill. Jag vill inte tillbaka till skolan, jag vill inte tillbaka till skiten!

Pratade med min kusin Isabella idag och jag kom fram till att ett års paus skulle nog vara det bästa för mig.
Det finns så mycket mer än bara skola som jag måste jobba med, som egentligen måste gå i första hand.

Vi får se hur denna termin funkar, om jag klarar av det och kan fortsätta som vanligt det sista året.

Tänk vad lite kan göra en så himla glad :)

Puss och Kram



image111
                                                                                            Lina och Jag

                                                                    
image110
                                                                                         Nilsson och Jag       


Kommentarer
Postat av: Kristin

Uscha då, krya på dig! Hoppas ni får kul i stockholm :)

2008-01-17 @ 16:28:21
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: mikaela

du får inte lämna mig i den där skiten! vi ska klara det tillsammans :)

2008-01-17 @ 19:20:37
URL: http://millimic.blogg.se
Postat av: Lina

Stockholm! För vi ska ha så kul! :D

2008-01-17 @ 19:33:39
Postat av: Kristin

Ja blir förmodligen skidåkning i Järvsö på söndag och sen fyller lillebror år på lördag :) Själv då?

2008-01-17 @ 21:25:23
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: Kristin

Jaha va kul :) Hoppas det går bra med flytten :)

2008-01-19 @ 12:25:48
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: Linnéa

haha är ja snygg eller, vart har du dragit fram den där bilden :P men kul har vi! du klarar det gumman, det vet jag att du gör!

2008-01-22 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0