Paaarty;)

Igår vart det utgång på Tranan i Bollnäs inte första gången, men första gången lagligt:)
Jag hade hur kul som helst, Tackar Kristin för en underbar kväll:)
Har inte haft så roligt på länge:D

Började med att jag och Kristin gjorde oss iordning här hemma hos mig och sedan vart det Corner med mat och Cider för min del och Öl för Kristin:)

Vi åkte sedan till Spraklet på förfest men killaarna var tråkig och skulle in före halv elva så de kom in gratis så då stack vi till Hanna och fortsatte förfesta:)

Väl inne på Tranan började vi med en drink i baren och sen dans vi tog en till drink och sedan dansade vi hela natten lång:)


På Lördag ska  jag och Kristin göra om det igen, hoppas på en lika trevlig kväll då med ;)


"Det är när man öppnar sig som man blir sårad"
De orden tog hårt på mig, är det de som är felet?

image53
Kristin på Corner:)


image52
Kristin och jag innan Tranan:D

image58
Kristin och jag hos Spraklet på förfest:)

image59
Kristin och jag på förfest hos Hanna:)


image61
Jag, Carro och Kristin ;)

image62
Grabbarna Spraklet, David och Biffen på förfesten :)



 


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jodå, det är bra :) sj?

2008-01-07 @ 11:38:40
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: Kristin Callmyr

Tack själv :D

2008-01-07 @ 15:47:48
Postat av: Kristin

Okej, va bra :)

2008-01-07 @ 18:49:47
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0