Nytt år och nya tag!

*När ett hjärta slår hårt, hårt för någon. Är det svårt att förstå att den vill en ont. Även fast tårar rinner och det är en outhärdlig smärta i hjärtat så kan inte hjärnan förstå att man måste gå.* / mig julen 07

Jag har äntligen fattat och jag tänker inte stanna en sekund till. Du är borta föralltid!

Falska människa med ett hjärta av sten! 

Den som tar ett hjärta
Borde veta vad som sker
När man säljer sin lögn
För att bota sin ensamhet ..
(Det enda du tänkte på var dig själv!)

Finns ingen mening att lägga ner energi på människor som inte vill en gott!

Goodbye!



Från och med 2008 ska jag inte lägga ner energi på männiksor som inte är värda att lägga ner energi på.
Människor som inte behandlar mig bra ska fan inte få ta någon energi av mig. NU är det slut på det!

Jag är stark nog att stå på egna ben. Jag förtjänar inte att bli behandlad så här.
*Som min älskling sa det är inte värt att lägga ner tid och energi på sånna som bara sårar!*
Tack hjärtat du har fått mig att inse!

En bra bit på väg mot det jag kämpar för, ett steg i rätt riktning.
Jag ska visa er att jag kan, att jag är stark nog. Ingen svag människa som ni kan göra vad ni villl med och tryck ner hur lätt som helst!

Ett nytt liv på väg?...

image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0