Hemma

Ja nu är jag hemma från Stockholm. Det känns både skönt och tråkigt men men livet går vidare:P
Jag avslutade Stockholms resan med en matbit och fika med Andreas, skönt att få prata ut en massa:)
Dock fick jag två samtal under loppet av tio minuter och dem var inte alls så roliga:/ Jag lider med er tjejer ska ni veta. Jag finns här, alltid det ska ni veta!

Blev mycket prat och som sagt tiden går fort när man har roligt, min panikslagna kompis ringde och undra vart jag var eftersom jag inte vill vara ute i sista sekund. Jag var inte där den tid vi skulle träffas och det var på snudden till att jag skulle missa bussen, men som sagt jag sprang och med bussen kom jag:)

Tack Andreas för en mycket trevlig stund:)

Igår var det utgång i kära lilla Bollnäs, jag hade inte lika roligt som de två senaste gångerna men det gick väl för sig

Frågetecken?

Jag skulle kunna skriva så mycket, men jag ska hålla tyst..

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack Marre, du är guld värd

2008-01-27 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0