Feeest!

Yeah igår var det fest igen då :D Det är helt sjukt vad roligt vi har tillsammans jag och Kristin:D

Dagen började med att jag åkte ner till Bollnäs och kikade på fotbollscup, det var mycket trevligt att umgås med Tina:)

Jag åkte sedan direkt hem och duscha sen bar det av till Kristin:)
Vi började med att laga super god mat, det var kyckling i sås med curry och sen spagetti till:)
Efter vi ätit klart så började vi fixa iordning oss och sedan bar det av till Granbo för att hämta Amme och Alex:)
Väl hemma började vi med ölspel och mys och sedan vart det lite singstar;)
Nere i Bollnäs drog vi först till SportIn och sedan Tranan:)
Blev kanske lite för mycket, men trevligt hade jag:)
Dock försvann Kristin och sedan hörde jag att hon åkt hem.
Ett slag i huvudet fick jag också. Inte för att jag hade gjort något men men.
Skjuts ordnade sig och hem till Arbrå kom jag:)
Blev lite efterfest hos kusin Tuben men alla däcka så jag gick hem istället.

Tack Kristin för en till mycket trevlig kväll, nu ska jag ta en paus från festande så ska vi göra om det sen:D
Självklart tack till Amme, Alex och Sara:D

Lite bilder från kvällens förfest:)

                                      
Kristin och Sara                Kristin            Alex & Amme            Alex   





                           
   Sara sjunger           Kristin och Amme           Kristin                            Sara                        Sara & Kristin




Kristin och Amme

Kommentarer
Postat av: Kristin

Nemen fint namn hon har då :P

2008-01-13 @ 18:15:11
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: Amme

Jag tror jag dööör.. Ta bort bilden på mig längst ner, haha :( HAHAHA! Vi hade skitkul allihopa iaf :D

2008-01-13 @ 21:09:55
URL: http://amandaaag.bloggagratis.se
Postat av: alex

den kvällen var skitrolig :D

2008-02-04 @ 16:28:26
URL: http://alexandrag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0